今天收到DHL 派送的文件,內是成功續領的BN(O)

擷取s.PNG

打算分享一下申請的過程,希望有資格續期的盡快續期。

網上教學很多, 就唔詳細講…只係想分享幾方面心得。

先說一下背景:

本人持有一本舊BN(O),2000年到期,過期19年一直未續。

護照內的照片是幼稚園時期的。

現BNO申領: https://www.gov.uk/overseas-passports

看過很多續領心得

基本有舊證(即使像我過期20年)的話,審批上都會快得多

副簽方面

我就是沒有副簽,一樣成功

 

 

別再說卡在沒有副簽,搵唔到專業人士副簽。

 

只要你有舊證寄過去,加一封信解釋(誠懇一點吧,formal letter) 解釋自己真的找不到合資格副簽。

 

再來,因為你沒有副簽,所以你要附加更多有效證明文件證明自己身份。(我俾埋自己employment letter + 大學畢業證書副本 )

 

除了他列明的文件一定要寄 , 如特區護照, HKID, 地址證明

 

出世紙正本,父母結婚證明書, 父母HKID 影印本 最好 一齊寄埋過去

 

我相信附寄文件越充足, 對批核一定有幫助。

 

整過過程我申請算是快的

 

bno.PNG

 

 

 

 

 

相片方面

 

因為而家英國PASSPORT 接受電子相片

 

唔駛再好似以前咁去快X美影一打相收你一百幾十咁寄實體相

 

本來我都去左快X美影, 淨係拎佢個電子相就收左我一百元

 

重點在快X美影…效果大家都知 所以我完全唔想用呢張相

 

諗住搏一搏, 等英國果邊REJECT 我先再俾返快x美影既相佢

 

所以就咁係房既白色牆 對住自己自拍

 

再求其係APP STORE 下載一D 證件APP 幫你CUT 做證件相SIZE

 

(我DL 果個叫證件助手)

 

女仔注意: BN(O)相片要求係無叫你露耳仔 , 我影果張亦係無露耳仔

 

只要你面上無明顯燈光陰影, 眼口鼻眉 清晰可見 我認為就已經得

 

反正只係自拍,無成本可言,就算真係reject 大不了咪影過再UPLOAD, 又唔駛寄實體相

 

本著以上心態 我張相直頭係用SNOW 自拍 (美顏埋) 0 成本

 

又唔駛出去俾D 阿姐影到咁樣衰 自己影到滿意為止

 

郵寄方面

 

郵寄方面,我相信申請得既都唔差在果一百幾十

 

DHL及香港郵政最多人揀,

 

我揀左用香港郵政,貪方便屋企附近就有郵局。

 

當中香港郵政又分兩款,掛號/SPEEDPOST

 

SPEEDPOST係最貴果隻,5—7日不等寄到英國 $245

 

有得Tracking

 

另一款掛號平D,慢幾日

 

我心急想快D寄左D文件到英國,所以揀左SPEEDPOST, 

 

15號寄,20號HMPO就收到。

 

回郵仲方便, HMPO 會分開兩份文件用DHL 自動送上門。

 

一份係PASSPORT, 一份係你寄過去既文件俾返晒你(好彩無寄失)

 

最後

 

收到PASSPORT 一刻,記得先檢查以下部份有無印錯

 

姓名, HKID 號碼, 國藉 (要係BRITISH NATIONAL (OVERSEAS) )

 

 最後最後, 係護照內頁簽名, 咁就搞掂喇。

 

估唔到過左期將20年既護照而家先黎續返佢…

 

希望大家都成功續期!

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    P@NDA 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()